Községünk

Nov 4, 2020

Koronavírus 2020, Dunafalva


A koronavírussal kapcsolatos aktuális intézkedésekről, folyamatosan frissítve!
Rovat: Aktualitások:
Beküldte: katicahaz

2020.11.04.

Magyarország egész területére 2020.11.04.00 órától veszélyhelyzet kerül kihírdetésre....

 

 

2020.09.14.

https://www.nnk.gov.hu/index.php/koronavirus/ovintezkedesek

 

 

2020.05.20.

13/2020.(V.19.)polgármesteri határozat

Határozat

Dunafalva Község Polgármestereként, katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46.§ (4)bekezdésében1 biztosított jogkörében eljárva, figyelemmel a védelmi intézkedések következő szakaszáról szóló 207/2020.(V.15.)Korm.rendelet 3.§-ára tekintettel

2/2020.(III.18.)polgármesteri határozatot visszavonom, a Dunafalva Posta utcai játszóteret m e g n y i t o m .

Elrendelem a határozat helyben szokásos módon való közlését.

 

14/2020.(V.19.)polgármesteri határozat

Határozat

Dunafalva Község Polgármestereként, katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46.§ (4)bekezdésében1 biztosított jogkörében eljárva, figyelemmel a védelmi intézkedések következő szakaszáról szóló 207/2020.(V.15.)Korm.rendeletre

az önkormányzat fenntartásában lévő intézmények, közösségi terek látogatási rendjéről szóló 3/2020.(III.18.)polgármesteri határozatot visszavonom,

1. a Dunafalva, Posta u. 1. szám alatti Népházat

2. a Dunafalva, Kossuth u. 2. szám alatti Könyvtár és Információs Pontot

3. a dunafalvi sportpályát közösségi és magánrendezvény céljára m e g n y i t o m ,

4. a Dunafalva, Kossuth u. 4. szám alatti Szeremlei Közös Önkormányzati Hivatal Dunafalvi Kirendeltségén a személyes ügyfélfogadási korlátozást f e l o l d o m .

5. a Dunafalva, Kossuth u. 2. szám alatti Idősek Klubjában a közösségi foglalkozások továbbra is, visszavonásig s z ü n e t e l n e k .

Felhívom a figyelmet, hogy a védelmi intézkedésekről szóló kormányrendelet szerinti védőtávolság és szájmaszk használat a továbbra is kötelező!

 

 

2020.05.18

TÁJÉKOZTATÓ


a bajai kormányablak ügyfélfogadásáról


2020. május 18. napjától (hétfő) a bevezetett intézkedések enyhítésére a bajai kormányablakban az alábbiak szerint kerül sor.

Időpont nélkül érkező ügyfelek fogadása a kormányablakokban

A hétfői naptól – az időponttal rendelkező ügyfelek fogadása mellett – lehetséges a sorszámhúzás úgy, hogy arra kezdetben kizárólag a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt vagy lejáró okmányok ügyintézésére (csere, pótlás, igénylés) kerülhet sor, kiemelt figyelmet fordítva a korábban bevezetett intézkedésekre (fertőtlenítés, maszk, kellő távolság tartása, sorszámosztó berendezés ügyintéző/biztonsági őr általi kezelés).

Az egy időben jelen lévő ügyfelek számának korlátozásának csökkentése

Az ügyfélszolgálatok teljes kapacitással (minden ügyfélpultnál egy időben történő ügyintézés megvalósítása) látják el a feladataikat. Az ügyfelek az ügyféltérben (az előírt 1,5-2 méter távolság betartásával, maszkban) várakozhatnak.

A biztonsági őr/sorszámot húzó munkatárs kiemelt figyelemmel kíséri a maszk viselésére vonatkozó előírások betartását.

 

A jövőben az előre foglalható időpontok számának meghatározásánál figyelembevételre kerül az időpont nélkül érkező ügyfelek száma is.

 

2020.04.17.

 

2020.04.14.

 

2020.04.11.

Kedves Dunafalvai Lakosok!

 

Ebben a rendkívüli helyzetben szeretnék néhány gondolatot megosztani Önökkel.

Ez a láthatatlan, veszélyes vírus megváltoztatta mindennapi életünket. Alattomosan és gyorsan támad. Nem tisztel se kort, se gazdagot, se szegényt. Legjobban az időskorú, legyengült immunrendszerű emberek vannak veszélyben.

Furcsa és szokatlan, hogy így kell ünnepelnünk a Feltámadást, a Húsvétot. Mégis azt kérem, hogy most kerüljük a nagyobb csoportosulást, a hagyományos ünneplést.

A kormány adta lehetőséggel nem éltem, plusz szigorító rendelkezést nem hoztam az ünnep idejére. Úgy láttam, hogy a jelenlegi korlátozó intézkedések elegendőek.

Köszönöm  az egyesületeknek, civileknek az önzetlen segítségét, amit ebben a nehéz helyzetben tanúsítanak. Hiszem, hogy van remény és közös akarattal, nagy odafigyeléssel túljutunk a krízisen.

Mindenkinek szívből kívánok áldott, kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!

 

Arató Béla

polgármester

 

2020.03.27.  16.15

2020.03.27.  09.30

 

2020.03.27. 08.30

 

 

 

2020.03.24

Szülői tájékoztató

 

2020.03.23

Tájékoztató plakátok

 

2020.03.18.

A koronavírus járvánnyal kapcsolatban 2020. március 18-án a dunafalvi Önkormányzat udvarán megalakult egy Operatív Bizottság, mely a helyzet súlyosságára való tekintettel a lakosság gyors tájékoztatását segíti.

Az Operatív Bizottság, a dunafalvi Önkormányzattal együtt kéri, hogy azok a dunafalvi lakosok, akik külföldi munkából, oktatási intézményből nemrég jöttek haza falunkba a koronavírus által súlyosan fertőzött államokból (pl. Olaszország, Spanyolország, Németország, Anglia, Ausztria) és akik nem tájékoztatták az érintett hatóságokat, haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot a körzeti orvossal, a helyi önkormányzattal.

Nyomatékkal hívjuk fel az érintett személyek figyelmét a társadalmi felelősségvállalás fontosságára! Amennyiben nem jelentkeznek és magukat embertársaiktól elkülönítve, nem vonulnak 14 napos önkéntes karanténba, azzal súlyosan veszélyeztetik falunk népességét, a társadalom egészét. A fennálló törvények értelmében a mások egészségét, életét kockára tévő magatartásukkal bűncselekményt követnek el, mely cselekedet súlyos esetben elzárással büntetendő, ezen felül a törvénysértés elkövetője, akár 5 millió forintig terjedő egészségügyi bírsággal sújtható.

Az Operatív Bizottság várja azon önkéntesek segítségét, akik az idős lakosság bevásárlását, gyógyszeres ellátását segítik (50 év alattiakra gondolunk).

Jelentkezni, ilyen jellegű önkéntes segítségnyújtást felajánlani névvel, telefonszámmal lehet.

A polgárőrök közreműködnek a közterületi szolgálat ellátása során, a helyi rendőri szervek felkérésére, a hatóságilag karanténba zárt személyek ellenőrzésében.

A közterületi szolgálat fokozása különösen indokolt az üzletek, vendéglátóhelyek nyitva tartásának korlátozása miatt. A polgárőrök növelik a közterületi szolgálatok számát és idejét, illetve, ahol lehetséges biztosítják annak folytonosságát.

Nyomatékosan felkérjük a 65 évnél idősebb lakosokat, hogy maradjanak otthon!

Az Operatív Bizottság tagjainak elérhetőségei:

Arató Béla /Polgármester/----------------------30/465-6450

Bakó Csaba /Tájékoztatás/---------------------70/338-5995

Bari Szilvia /Önkéntes Tűzoltóság/-----------30/638-8255

Bódis János /Rendőrség/------------------------70/332-1635

Dr. Tolnai Zsuzsanna /Orvos/------------------70/434-0068

Dr. Szalmáné Pápai Tünde /Védőnő/----------20/9159720

Farkasné Gyöngyi /asszisztens/----------------20/592-3644

Farkasné Pataki Margit /Iskola/----------------70/450-4115

Fodorné Szilvi /Óvoda/--------------------------70/382-7524

Kasznai Márton/Közbiztonsági referens/---30/231-8906

Lemle Zoltán /Polgárőrség/--------------------70/246-8932

Pintérné /Házi Segítségnyújtás/---------------20/339-7077

Terbéné /Képviselő/-----------------------------30/280-8885

Újvári Éva /Tanyagondnok/-------------------30/792-5955

Vörös Ferenc /Képviselő/-----------------------70/365-9417

 

2020.03.17.

Figyelem!!!

Kérjük kedves betegeinket recept ügyében csak telefonon jelentkezzenek, elektornikus recept írás lépett életbe.

Csak nagyon indokolt esetben, telefonos egyeztetés után jelenjen meg a rendelőben!!!!

A szakrendelések bizonytalan ideig szünetelnek!!!

Köszönöm az együttműködésükket!

Dr. Szalmáné Pápai Tünde

2020.03.16.

Március 16. hétfőtől a hivatalban csak egy ügyfél tartózkodhat, lázas, beteg és külföldről haza térő nem jöhet az épületbe.

Telefonon állunk rendelkezésükre:

06-69/332-101

Megértésüket köszönjük és jó egészséget kívánun

 

TÁJÉKOZTATÓ

a bajai kormányablak ügyfélfogadásáról

2020. május 18. napjától (hétfő) a bevezetett intézkedések enyhítésére a bajai kormányablakban az alábbiak szerint kerül sor.

Időpont nélkül érkező ügyfelek fogadása a kormányablakokban

A hétfői naptól – az időponttal rendelkező ügyfelek fogadása mellett – lehetséges a sorszámhúzás úgy, hogy arra kezdetben kizárólag a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt vagy lejáró okmányok ügyintézésére (csere, pótlás, igénylés) kerülhet sor, kiemelt figyelmet fordítva a korábban bevezetett intézkedésekre (fertőtlenítés, maszk, kellő távolság tartása, sorszámosztó berendezés ügyintéző/biztonsági őr általi kezelés).

Az egy időben jelen lévő ügyfelek számának korlátozásának csökkentése

Az ügyfélszolgálatok teljes kapacitással (minden ügyfélpultnál egy időben történő ügyintézés megvalósítása) látják el a feladataikat. Az ügyfelek az ügyféltérben (az előírt 1,5-2 méter távolság betartásával, maszkban) várakozhatnak.

A biztonsági őr/sorszámot húzó munkatárs kiemelt figyelemmel kíséri a maszk viselésére vonatkozó előírások betartását.

A jövőben az előre foglalható időpontok számának meghatározásánál figyelembevételre kerül az időpont nélkül érkező ügyfelek száma is.


Previous page: Pályázatok
Next page: Falutörténeti gyűjtemény